Monday, February 1, 2010

Lig Ne Olur

Efendim yillarini Avrupa futbolunun gelisimine adamis birisi olarak tarihe not dusme adina asagida kisaca fikirlerimi paylasiyorum.
GS takimini 2. yari izledim begendim iyi top oynuyorlar ayaga oynuyorlar . Aferin diyorum. Unutulmamasi lazim gelen sey su anda bu takimda 3 adet yeni oyuncu var ve 3'u de yabanci. Bunlar da takimi anlayinca bence guzel ve zevkli top oynayan bir takim olurlar. Giovanni talebemdir Deportivo'dan. Barca'dan tranfer etmisttim paraya kiyip. Saglam genctir, az gol atar ama Arda'nin bir benzeri olarak yipratir defanslari. Benim merakim Keita ve Kewell donunce nasil olacak bu takimin hucum hatti. Guzel takim yani

FB: Izledim maci. sivas one oynamaya calisti o yuzden bunlar basina geldi. Ayni ayar takim degiller. Ikinci yari kesildi Sivas. FB bu kadrosu ile Gs'nin gerisinde ama sari-lacivert renklerin agirligi baska sey. ManU , Barca olsa ne olur:)

BJK: Ben degil IMKB yaniti veriyor. En cok dusenler listesinde:) Belki kurbaga bir iki kere daha sicrar. Gaziantep'de ilk yari topcu cikaramadi ki, transfer etsin baskan:)

Bursa: Izlemedim ama kalbim onlarla

Kayseri: Pastirmasi guzel, mantisi baska tad. Elbette genis turegimizde ona dayervar.

Giresun: Bu takimi gelecek sene Super Ligde gorecegimiz icin gozunuz alissin diye aldim.

TS: Senol hoca bir hava vermis ama derbi macinda gormeden bisey demem. Senol hoca derbi alamaz pek:)

Tahminimce Lig soyle biter:
GS-FB-Bursa-TS-Kayseri-(Giresun olsaydi o)-BJK

2 comments:

Onder Kurutas said...

Besiktas hisselerinin 2008 sonuna göre en cok kazandiran hisseler oldugu bangir bangir yaziliyor. Yanlis bilgi vermeyelim lütfen.

Lig siralamasini yapmak icin cok erken. Sene basinda herkes tarafindan favori olarak gösterilirken, ligin ortasinda tepetaklan olan GS simdi yeniden herkesin favorisi olmus durumda. Bunu zaman gösterecek. Besiktasim aradan siyrilmasi durumunda ise yine ayni "Onlar kötü olmasaydi." teranelerini dinleriz.

Fuat Akal said...

Ilk ikinin fb/gs ya da gs/fb olacagi bana gore kesin. Devre arasi Fener'e yaramis gibi. Fizik guc iyi. Fener'in fikistur avantaji var. Eger Saracoglu zemini duzeltilirse sampiyonlukta bir adim one gecer.

Cimlastik hicbiryerden siyrilamaz bu haliyle. Gecmis olsun. Bu sene gecen seneki gs ve fb yok karsilarinda. Ayrica saglam uc takim daha var zirveyi zorlayan. Beles penaltilarla da bir yere kadar...