Monday, February 1, 2010

19. Hafta da ne oldu?

Haftanin panoramasindaki yorumcular cok sessiz.

Bu hafta cok mac izleyemedim. Internetten 5-10 dk Besiktas ve GS macininda 2. yarisini seyrettim. Ayrica mac özetlerinide biraz seyrettim.

Besiktasim 6 li defansi oynadigi macta rakibine epey bir süre pozisyon veremedigi gibi cok nadiren bir iki tane pozisyon bulmus. Mactaki penalti pozisyonunda yorumcularin cogu agiz birligi etmiscesine penalti degil diyorlar. Ama kimse iki tane rakip oyuncunun eline carpan topa cikan iki oyuncununda ellerini niye kulak sevilerine gelecek sekilde topa ziplamalarina bir yorum yapmiyorlar. Bence penaltiydi. Takim bu defansif kurguda oynadikca bir Besiktasli olarak bizim icin cok zor bir yil olacak diye düsünüyorum. Hocanin 3 lü ofans oynama merakindan dönüp klasik 2 hücumcuya dönmesi daha akillica.

GS de aman aman birsey göremedim acikcasi. Takim süper filan yorumlari icin cok erken. Forvet oyunculari Jo uzun boylu olmasina ragmen cok teknik. Yüzünü dönmesi durumunda rakip oyuncuya cok kolay calim atabilecek özellikte. Ne kadar iyi bir golcü oldugu konusunda bir iki poziyonda bende iyi bir intiba birakmadi. Ileriki günlerde daha net görecegiz. GS takimin en büyük avantayi takimdaki teknik oyuncu sayisinin yükselmis olmasi. Bu da hic olmadik anlarda gol atabilmeleri icin bir avantaj. Dezavantajlari ise defanslari. TSL de Türk oyuncularla defans kurgusu olmuyor.

FB nin sadece pozisyonlarini seyrettim. Cok pozisyon bulmuslar. Sivas, yedigi ilk golde Sivasli oyuncu kanat oyuncusu gibi kendi cezasahasinin icin süper bir asist yapmis. Ugur Boralin attigi 2 golde birbirinin kopyasi. Sivasli savunmaci adam üzerine geldikce geriye kacmaktan birsey yapmamis. Sahasi düzgün, gecen yilki takimi bozan Sivasin bir valik gösterememesi bence dogal. Takimdaki yükselen deger Özer 2. yari takimi tasiyacak gibi gözüküyor.

Bursa, Kayseri ve TS ninde icinde oldugu bu lig 2. yari kiran kirana gececekmis gibi duruyor.

No comments: