Tuesday, February 2, 2010

Antepliler bayram yapiyormus ;-)

Demiroren tekrar baskan geyikleri:

* İnanılmaz derecede Deniz Baykal ve AKP’ye benziyor. Kimse sevmiyor ama hep seçiliyor. Kim veriyor lan bu oyları?
* Tek başarılı olduğu proje bir sonraki seçimlerde yeniden başkan olabilmek olan sürrealist.
* Yeniden başkan olması ancak Stockholm sendromu ile açıklanabilir gibi geliyor bana.
* Taraftarının aralarında 60 milyon avro toplayıp takımdan kovmadığı sürece Beşiktaş başkanıdır.
* Flaş.. Flaş... Beşiktaş Kongresi’nde üç bin Anteplinin oy kullandığı anlaşıldı.

2 comments:

Lamba Cini Ezgi said...

Nedir bu adamdan cektigimiz yahu? Besiktas'i seyretmek iskence, klup baskanini gormek ayri bir iskence. Kolay kolay BJK maci izleyecegimi sanmiyorum. Bu adama da dayanamiyorum. Ilk yoruma da katiliyorum: herkes sikayetci ama hala seciliyor.

Onder Kurutas said...

Yani illa küfürle, dayakla mi gönderilmek isteniyor bu adam? Maca gelince, heyecandan VIP de adam gibi oturamaz. Camlarin arkasinda krize girer. Resmen Aziz Baskanin türevlenmis hali. Fark, AY VIP de kipir kipirlanirken (son birkac yildir kiprasmalari azaldi). Bizimkisi cam arkalarina kaciyor. 3-5 yila kadar tribünde kiprasmaya baslar. Ondan sonra birakiyorum diye aglamaya baslar. Tuttugu saksakcilar birakma diye ayaklarina kapanirlar.

Öyle bir ülkeye sahibizki, koltugu bulan birakmak istemiyor. Yakinda apartman yöneticilikleri kiymete binerse hic sasirmiycam.