Tuesday, March 9, 2010

Haftaya Bakis, emme tarafsiz

Kisaca goruslerimi belirteyim.Efendim bu hafta izleyebildigim maclar FB, GS maclariydi. FB yi ilk yari begendim istekli oynadilar rakibe sans vermediler. Ikinci yari kanimca psikolojik baskinin hakim olmasiyla oyunda geriye dustuler Necati'ye verilmeyen penealti golle sonuclansaydi uzulurdum Emre'nin harika oynunun karsilik bulamamasina. Daha sonrasinda kendisine yapilan hareketi hakem Necati ile odestirmek adina calmadi kanimca.GS macini da takip ettim. GS epey varyasyon denedigi macta bir turlu arzu ettigi ritmi bulamadi, bunda ES in kanatlari iyi kapamasinin etkisi de vardi. Gelelim gollere efendim ESin birinci golu bariz elle oynama, ayni topcu mac icinde ceza sahasi hemen disinda bir baska atagi bu sefer daha net elle kesmisti hakem galiba epey uykulu idi. Es in 2. golu epey hostu. GS nin golu ise tamamen hakein odestirme icgudus ile caldigi alakasiz bir penalti dudugu idi. Ama ESES in bandosunu cok sevdim onun icin kazansin boyle taraftarli takimlar.Bursa oynamadan kazandi kalbim onlarla umarim sampiyon olurlar.Giresun Bolu ile berabere kalarak ilk alti icin super bir sansi kacirdi ama hayvan terli mutlak ilk altida potayi gorecektir. Ayrilda gel Cotanak diyoruz.

No comments: