Monday, October 26, 2009

TSL 10. Hafta

Onder Teneriffe'de oldugundan ben yazayim bari.

Once cimlastikle ilgili minik bir yorum: Korner atarken vakit gecirecek kadar dustuler. Yazik.

Gelelim derbiye: Fener, eze eze yendi. Keitay'la Arda topu goremedi bile. Zaten tek pozisyonlari da macin sonlarina dogru Aydin'la geldi. Bunun disinda golleri Fener kacirdi. Kazim'in, kaleciyle karsi karsiya kaldigi iki pozisyon faul diye kesildi. Kimse ilk gol ofsayytti, penalti penalti degildiye (Bana gore penalti. Alex penaltiya daldi ama yine kalecinin ters elini o sekilde uzatip Alex'e temas etme hakki yoktu.) yatmasin. Bence 3 puan helaldir.

Onun disinda akilda kalanlar: Carlos'un kundesi, Keita'nin krosesi, sonra kirmiziya sasirmasi.

Mac oncesi Arda adli picikonun efelik yapmasi. Akabinde hakemin karambolde kafasinin yarilmasi. Hakemin maci tatil etmeye seyinin yetmemesi.

Fener'e seyircisiz mac cezasi gelecektir saniyorum. Enteresan nokta ilk mac Ankaraspor'la. Sonraki mac da cimlastikle ama Allah'tan Inonu'de. Yoksa nurtopu gibi bir strestopumuz olacakti yine.

3 comments:

Erdem Ofli said...

Iste tam da bu yuzden artik "haftanin panoramasi"na yazmiyorum. Birak Besiktas'a tas atmayi Fuat hocam, dun tam bir rezillik yasadi Turk futbolu. Diger yorumlarina yanit falan yazmayi dusunmuyorum ama yani su sozun uzerine ne yazilabilir ki: hakemin karambolde kafasinin yarilmasi. Pes yahu!. Bu kadar da gozu kapali fanatik olma...

Fuat Akal said...

Karambol derken, asil hedef cinconlu futbolculardi demek istedim koc. Deyim bana ait degil ayrica, Sansal'dan cikti. Tabi cift tirnak icinde yazsam iyi olurdu o da ayri.

Dikkat edersen, "Hakemin maci tatil etmeye seyinin yetmemesi." yazmisim. On yargisiz okursan eger burada bir rezillikten bahsettigim anlasilir. Tabi sen oyle anlamadin haliyle ama ben soyle soyleyeyim, hakem maci oynatmasa helal olsun derdim.

Birak bu fanatizmi artik. Kir zincirlerini proleterya.

Sen yorumlarini yine yazmaya devam et. Benimle polemige girme istemezsen. Ama en azindan bizi o dipsiz futbol bilginden mahrum birakma. Bakarsin ben de birkac sey ogreniveririm senden :-)

Fuat Akal said...

Yanlislik olmasin, hakem yerine cinconlunun kafasi yarilsa cok iyi olurdu demek istemedim. Duzeltirim.