Monday, April 19, 2010

30. Hafta

SMS: Sending to Dmrorn
Optum kib bye!

4 comments:

Lamba Cini Ezgi said...

Bir zamanlar biri yazmisti "ne o kocum cok heyecanlandin haftanin maclari bitmeden yazdin" gibi biseydi. Anlayana :)

Ilk mesajinin turkiye'de futbolun ölümü* uzerine olmasini beklemiyordum tabii ama yine de belki demistim. Kose yazarlarina da baktim hekem hatalari falan filan yazmislar ama kimse dunku macta futbolun katledildigini yazmamis. Bu hafta benden yorum yok. Yapacak yorum kalmadi. Futbol öldü, cenazesini kaldiriyoruz.

* blc

Fuat Akal said...

Anladim :-) Ama o kadar cok halecanlandim ki haftanin henuz bitmedigini farketmemisim. Daha bizim cakma barca'nin maci varmis bugun.

Fuat Akal said...

Beşiktaş Kulübü, Fenerbahçe ile Beşiktaş arasında oynanan Türkcell Süper Lig maçında kural hataları yapıldığını savunarak, müsabakanın iptali ve Beşiktaş'ın hükmen galip ilan edilmesi talebiyle Futbol Federasyonu'na başvurdu.

Kulübün Hukuk Departmanı, Fenerbahçe-Beşiktaş müsabakası ile ilgili olarak Beşiktaş Kulübü’nün itiraz ve taleplerine ilişkin başvuru dilekçesini Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu ve Merkez Hakem Komitesi’ne gönderdi.

Lamba Cini Ezgi said...

anlamsiz bir hareket olmus. sirf taraftara hos gorunmek icin yapilmis, basiretsiz yonetim ornegi. aziz yildirim gibi hakem odasi basmalari lazimdi...