Wednesday, December 9, 2009

Sampiyonlar Liginde Son Durum

Prestijde olsa sahadan yenik ayrilmamaliydik. Man United Wolfsburgu 3 lemis zaten. Üst tura cikma sansin kalmamis. O son saniye golünü yemeyin be kardesim. Böyle allem kallem edip gol atarim türü futboldan ben de bircok futbolsever olarak haz etmiyorum. En son Sergen ve Tümerin oynadigi dönemlerden sonra su takimi ofansif olarak yönetecek bir oyuncu gelmedi. Kafasi kopmus tavuklar gibi saga sola hic durmadan kosusturan, harcanan efforun elde edilen yarar seviyesine göre inanilmaz düsük oldugu bir futbol oynuyor Besiktasim.

Simdi masa basinda Wolfsburg Sampiyonlar ligine gitmek icin elinden geleni yapacak. Olaki UEFA CSKA yi doping ilaclarindan dolayi ihrac ederse bir üst tura cikacagiz.

4 comments:

Fuat Akal said...

Gercekten asil bir yorum. Baska arkadaslardan da alinti yapmalarini degil kendi yorumlarini bekleriz.

Ben 1 puan demistim 4 oldu. Manchesterin Z takimiyla cikmasi ulke puanimiza katki yapti bayagi.

Emrah Camasuvi said...

Mac günü 2 oyuncusu ceza almis bir takimi yenmesi lazimdi Besiktasimin. Ama gene de cocuklar iyi mucadele ediyorlar. Ernst nazar deymesin cok iyi mucadele ediyor.

Orta sahada Alex tarzi bir oyuncumuz olsa, durum farkli olurdu. 10 milyonluk Tabata bu macta M.Denizlinin yaninda oturuyorsa birileri bu paranin hesabini vermelidir.

Yazimi Azize nin güzel bir sözü ile bitiriyorum:
"Ayinesi istir kisinin ettigi lafa bakilmaz".

Lamba Cini Ezgi said...

En son Diyarbakirspor macini seyredip kahrolunca bu CSKA macini seyretmedim. Yine kahrolacakmisim anlasilan. Takim uzerine ne desem bos. Boyle bos transferlerle nereye kadar giderdi ki zaten.

Fuat Akal said...

Vaay, Alex tarzi oyuncu ha... Bilincaltimizda bastirdigimiz Alex kiskancligi bas gostermis sanki.