Saturday, November 28, 2009

Ah Pasa ah

Buyukler her daim kucuklerini sevmeli, korumali zor gununde destek olmalidir dusturuna bir de bayramda kucuklerini sevindir klisesi eklenince olan oldu. Agzim gozum derken pasa 3 adet cakip bir o kadar da kacirdi. Illa fenerin oyanamasi icin karsi tarafin sari kirmizi mi giyinmesi lazim?
Neyse maci izlerken insallah 5 olmaz diye gecti icimden. Bunu dedigimde dakika 16 skor 1-1 idi. Yilmaz hoca kanatlari iyi kapatti ve alexin basina sedati dikti. Hatta bir ara teknigi olmayan bu kazma (takimin en kotu topla oynayan oyuncusu idi kanimca) nasil 1. ligde oynar derken birden alexle her daim beraber kostugunu (yurudugunu) farkettim. Istemez, kosmazsan olmuyor bu futbol dun aksamda olmadi iste. Darisi jimnastigin basina diyor notlarima son veriyorum.

4 comments:

Emrah Camasuvi said...

Anlasilan odur ki Besiktasim da bugün puan kaybedecek. Insallah 7 de 7 yapan takim 8 de 8 yapar.

Emrenin olmayisi Fenevi kitlemis anlasilan. Maci izledim de gercekten 5-6 rahat olurmus. Ama ilk golde Volkanin bayram hediyesi idi. Ben kaleye gecsem oyle hata yapmam. Gülme Rüstüye gelir basina.

Mustafa Denizli sihirbaz midir? büyülümüdür okunmus mudur bilmem ama ya bu isi coook iyi biliyor ya da kaba tabirle cok balli.

Hepinizin bayramini kutluyorum.

Onder Kurutas said...

Bu gidisle Yilmaz Vural Fenerin basina gecer:-) Kasimpasa ligin son 8 haftalik periyordunun en basarili takimlarindan bir tanesi. Ilk 6 haftayi yenilgiyle kapattiktan sonra müthis bir cikis yakaladilar. Ligde Istanbul takimlarinin coklugundan rahatsiz olsamda yinede helal olsun diyorum.

Bu Feneri nasil bilirsiniz diyenlere Feneri gören var mi ki nasil bilip bilemeyecegimizi söyleyelim diyorum. Ilk 8 hafta kazanilan maclarda nasil oynaniyorsa kaybedilen maclarda da ayni oyun var.

Onder Kurutas said...

Darisi cimnastigin basina gibi hasimane yazilan yorumada kiniyorum. Besiktas büyük tastir.

Emrah Camasuvi said...

"Darisi BesiktASK in basina" diyen ve kendisini gayet tarafsiz isimlendiren arkadsi ben de kiniyorum.

Obur arkadasin vakti artik hic olmayacak gibi....