Friday, June 19, 2009

Bir eziklik mevzuu: Topuz, Topsunuz, Toplar...

Epeydir ayri kaldik ezikler. Uzakta da olsak bir hatrinizi sorayim dedim.

Konumuz, basliktan da anlayacaginiz uzere niye ezik oldugunuzla ilgili.

Soru: Niye eziksiniz?

Cevap 1) Bizim almak istedigimiz bir futbolcuyu kesinlikle alamazsiniz. Hele ben aslen cimnastikliyim deyip de ertesi gun o sahis fener formasi giyerse bu duble koyar.

Cevap 2) Sampiyon olmaniz bile gundem yaratamiyor malesef.

Not. N tane cevabi olan yukaridaki soruya guncel iki cevabi vermekle yetiniyorum.

Gelelim su Topuz konusuna:

Once belirteyim ki ben taraftar olarak gorevimi yaptim ve Antu anketinde Topuz'u istemiyorum seklinde oyumu kullandim. Zaten sevdigim bir oyuncu da degil kendisi. Ama konu baska.

Bu tupcu'den kurtulmadikca siz ezilmeye devam edersiniz. Tamamen cagdisi, eski kafa bir yonetim modeli.

Fenerin dogrusu: Once Topuz'un nabzini yokluyor gelmek istermisin diye. Olumlu cevabi alinca Kayseriyle temasa geciyor. FIFA'nin proseduru boyle. Cimnastigin yanlisi: Direk Topuzla anlasiyor. Futbolcuyu resmen kacirip bir odaya kilitliyor. Cimnastik formasi giydiriyor. Futbolcuya ben cimnastikten baska takimda oynamam diye aciklama yaptiriyor. Falan, fistik... Tamamen kural disi, demode ve ahlaksiz bir davranis. Fenerin yanlisi: Bu aciklamayi yapan bir futbolcu icin hala transfer gorusmesi yapiyor ve isi bitiriyor. Baskan cikip futbolcuya soforluk yapiyor. Utanmadan birde stadta imza toreni yapiliyor. Insanoglunun her zaman yaptigi gibi, bir kez daha gururuna yeniliyor yani. Kanimca iki klup de bu transferden yara almistir ama cimnastik bonus olarak biraz daha ezilmistir. Bu durumu zaten feysbuk status'lerinde goruyoruz.

Simdi umudum cimnastigin misilleme olarak Volkan'i transfer etmesi. Belki Lugano da olabilir. Nasilsa Schildenfeld'i gondermisler. Kimse artik o oyle bir oyuncunuz varmis ;-) Yalniz, Lugano olursa onu da Nobre ornegindeki gibi Turk yapip herhalde adini da Mülayim olarak degistirirsiniz :-)

Hadi bana simdilik eyvallah.

3 comments:

Onder Kurutas said...

Mehmetin attigi golden sonra Spiker:

-MEHMEEEETTTT

Kadiköy seyircisi

-TOPUZ.

Fuat Akal said...

Simdi anlasildi. Tupcu, cimnastik seyircisine topuz demeyi yakistiramadigi icin almadiniz Topuz'u :-)

Fuat Akal said...

Top meselesi cozulmus :-)

>>>

Fenerbahçe seyircisini rahatlatan anons

"Fenerbahçeli, Fenerbahçeli..."
ve 30 bin kişi haykırdı
"Mehmet"
- "Fenerbahçeli"
- "Mehmet"