Tuesday, November 25, 2008

Tesaduf Basari

Eziklerin bugün Portoya üstelik te Büyük Fenerbahce stadinda 2-1 yenilerek elenmesi cok uzucu oldu. En uzuldugum nokta ise yedikleri golde Portolu oyuncunun elini kullanmasi. Simdi el vardi desem Fuat hemen itiraz eder. "Seyircilere oyle gelmistir,der", boyle demese bile "Daha oncede bize olmustu, onlara sayin" gibi bir olgunluk gosterir. Zira Fuat yorumlarindaki tarafsizligi her buyuk Fenerbahceli taraftar gibi gostermektedir. Ozellikle Ankaraspor macinda Aykutun yaptiklari unutulmadan hemen Eskisehirsporun antrenoru Rizaya kulp takmasi da bu yuzdendir. Fenerbahce tribunleri mac sonunda Aykuta sevgi gosterilerinde bulunarak aslinda bizim anlayamayacagiiz incelikte protesto etmistir.
Neyse Metalist ile Kadikoy de final oynarlar insallah.

9 comments:

Fuat Akal said...

Hakkaten uzulmussundur eminim. Attigin basliktan belli. Uzuntuden ne dedigini bile bilmiyorsun gibi. Alakasiz eski konulara filan girmissin.

Maca gelince:

Beklemedigim bir sonuc oldu aslinda. Maca cok iyi basladik ama kalende Volkan olunca boyle olabiliyor. Daha gecen hafta benzer bir pozisyonda topu yumruklamak yerine tutmaya kalkisti ve az daha gol yiyorduk. Yine benzer bir sacmalik yapti. Anlasilan bu herif futbolu ogrenemiycek. Insallah artik biletini keserler. Resmen Truva Ati. Cimnastige filan gitsin. Genelde futbolcular attan inip esege binince kendine geliyor. Bakiniz Rustu ve Servet. En azindan Turk futbolu kazanmis olur. Ikinci golde de el falan yok. Topa hamle yapacagina el diye hakeme uyarida bulunan Yasin'in hatasi var. Zaten o dakikada artik sungumuz tamamen dustu. Buna yedek kulubesinde, heykel gibi duran dedeyi de katinca ve de bu daracik kadroyla zaten bu gruptan cikmak gercekten "tesaduf" olurdu.

Emrah Camasuvi said...

Fuatcigim O basligi ben Porto icin atmistim. Portonun basarisi bence tesadüfi.

Yav hakketen gozun de gormuyor. Lisandro Milliyetteki habere gore sunu soyluyor:

Lisandro itiraf etti
Attığı iki golle Porto’yu, Fenerbahçe karşısında galibiyete taşıyan Arjantinli oyuncu Lisandro Lopez, ikinci golden önce topun eline çarptığı itiraf etti. Uzun taç atışından gelen topun defanstan sektiğini belirten Lisandro, “Bilerek elle oynamadım. Önümdeki rakip savunma oyuncusunu aşan top, pozisyon gereği elime çarptıktan sonra önüme düştü” dedi.

Bu arada padisah kizar korkusu ile Gokhan Gonulun pozisyonu yok elbetteki.

Fuat Akal said...

Eminim Porto icin atmissindir o basligi ama benim Turkcem yetmedigi icin anlayamadim. Mil pardon.

Ben oyle bariz bir elle oynama goremedim. Varsa bile sorun degil. Bu isin artik davasi olmaz. Zaten ilk gol bizi bitirmisti. Mac 1-1'e gelseydi bile Volkan yine bir kiyak yapardi Porto'ya.

Lamba Cini Ezgi said...

Fuat Hocam, maci kucuk ekranda ve sik sik kesinlerek seyredebildim. Mac ile ilgili yorumlarini okuyunca benim seyretmedigim bolumlerde FBli oyuncular iyi oynamis da Volkan bir tek kotu oynamis, sizi yenilgiye suruklemis oldugunu dusundum. Maca iyi basladiniz ve pozizyonlar da buldunuz. Ama benim gordugum kadariyla yenilginin sorumlusu sadece Volkan degil. "Kadromuz dar" bence arkasina siginilacak bir ozur degil. Aragones de hakemden yakinmis. Neyse umarim Kiev'i yenersiniz.

Attan inip esege binmek deyimini kullanmissin ve BJK'ya giderek ornegin Rustu'nun kazanildigini yazmissin. Bu yazdiklarini dunku yenilginin sokuna bagliyorum. Bir de her zamanki objektif FBli bakisina :) Unutmadan umarim essekten inen Burak ata iyi biner de size faydasi olur. Ayni dilegim Emre icin de gecerli :)

Bu yenilginin acisi bizden cikacak haftasonu...

Fuat Akal said...

Kadro dar derken mazeret aramiyordum. O eksik kalmis. Demek istedigim, hem buyuk hedef koyacaksin hem de stoperin boyle onemli bir macta Yasin olacak. Yasin, Burak, Josico, Ugur, Volkan, Guiza, Aragones... Olmayacak dua iste... Futboldan anlamayan yonetimin eseridir bu tablo.

Rustu'yu gecen hafta izledigimde bana bayagi bir konsantre gorundu oyuna. Belki yanilmisimdir. Yillarca Fenerbahce'de izledim kendisini. O nedenle musaade edin de farki gorebileyim. At-esek meselesi isin esprisi. Burak'a yukarida degindim. Emre konusunda iyimserim. Soyle bir 10 kilo verirse birseyler olur ondan.

Onder Kurutas said...

Bas suclu Alex. Kalenin agzindan topu üstten disari atmis.

Rüstünün milli takim ve Fenerle basarilarini unutulmasini nankör bir yaklasim olarak degerlendirdim.

Emre konusuna gelince, Inter ve New Castle da neler yapip neler yapmadigi ortada oldugu halde hale transfer edilmesi Baskanlarin baskaninin yanlisidir. Iki bucuk hafta oynar 5 hafta sakatliktan tolayi kenarda bekler.

Fenerin tutulacak bir yeri yok. Bakalim FB li medya hafta sonundaki maci cevirmek icin ne isler cevirecek. CL inden dolayi cok fazla zamanlarida kalmadi.

Beni en cok korkutan oyuncu Kazim Kazim. Gecen yil sol kanadi mahvetmisti. Sizin dede bir akillik eder insallah ve kenarda oturtur adami.

Fuat Akal said...

Rustu'nun kac kez takimini kurtardigini, kac kez batirdigini say, yan yana koy ne dedigimi anlarsin. Son Hirvatistan macini hatirla misal. Cok k(a)las kaleci oldugu icin oyle her topu kurtarmaz. Ancak cok zor toplari cikarir.

Centilmen bir sporcu ama Barcelona'ya gidene kadar gelen toplari ayakla karsilamayi bile bilmiyordu. Kendi kendini gelistiremeyen bir kaleci o kadar.

Emrah Camasuvi said...

Su at-esek meselesi cok guzel.

Aklima arsivden bir gazete basligi geldi nedense:

http://www.komikaze.net/komiks/komiks/6212885_komiks440a06.jpg

Tumev ne yapiyov yav bu arada adam edebildiniz mi?

Onder Kurutas said...

Medyanin yaptigi büyük baskan destekli Tümer pompalamasi amacina ulasti. Dünyanin en iyi takimlarindan biri olan Larisada yarattigi harikalari bas kösede yayinlanarak Avrupa sampiyonasina gitmesi saglandi. O yüzden bundan sonra Tümer destekli haberleri görülecegini zannetmiyorum.

Tümerden tek ceken Fenerli dostlar oldu. Halbuki 5 yil önce en verimli döneminde cok iyi oynarken milli takima cagrilsaydi FB lilerin acilarini paylasacak ecnebi dostlari olabilirdi.