Tuesday, August 31, 2010

STL 2010 - 2011 3. Hafta

Besiktasimin acilen toplari kafayla iceriye zimbalayacak bir forvete ihtiyaci var. Tam bir forvet özelliklerine sahip olmayan Nobre bile ittire kaktira 2 kafa golü atti. Aslinda Besiktasimin her maci cok gollü gecmeye aday. Gecen yil olmayan pozisyon üretememe sorunu ortadan kalkmis durumda. Simdi gerekli olan iyi bir gol vurusu yapacak oyuncunun transfer edilmesi. Transferin bitmesine bir gün kalmisken bu mümkün olur mu olmaz mi görecegiz.

Orta sahadaki yumusaklik cizgi defans oynayan takimimizi hic olmadik hallere sokuyor. Cenk kalecimi libero mu anlayabilmek mümkün degil. Bu yilki transferlerin icinde Quaresmayla beraber resmen isildiyor. Rüstü hazir olmasina ragmen Schuster Cenkle oynamaya devam edecek gibi. Allah ikisinede nazar degdirmesin. Bir tanesi gol atiyor öbürü kurtariyor. Bunlar olmasaydi durumumuz icler acisi olabilirdi.

Hakem bu hafta Besiktasima iltimas gecti. Nobre adamin üstüne resmen binmis attigi 2. golde. Quaresmada kendini birakivermis penalti pozisyonunda. Deli Ibonun buz gibi penaltisini vermeyen hakem Quaresmanin hic temassiz hareketine nasil penalti verdi anlayamadim. Tek korkum Erman ve Ahmet artik bunu dillerine dolamalari. Erman zaten Ibonun pozisyonundan hic bahsetmemis yazisinda. Gecen hafta olanlari da unutup bu yil ufak takimlar yandi kül oldu muhabbeti yapmis.

Fener ligin en korkulan takimi olma yolunda. Stoch, Nyang ve Dia gercektende cok iyi oyuncular. Ücü ilk 11 de baslayacak kadar hazir olduklarinda Fener kesin bir vites yükseltecektir.

Dün aksam gecen hafta ligde atilan gollerin bir kismini seyrettim. Bazilari gercektende harikaydi. Hemen hemen her takimin bir kac tane cok önemli silahi var. 3 büyüklerin maclarinda rakip takimlar kazanacak sanslari buldular. Ama degerlendiremediler.

1 comment:

Fuat Akal said...

Daha lig havasina giremedim. Tam kapasiteye bayram donusu cikarim saniyorum. Allah'tan araya milli mac girecek. Bu arada form tutarim artik ben de Fener gibi.

Maclari izleyemesem bile %100 futbolu izliyordum ama onlar da artik goruntu moruntu veremediginden tadi kalmadi o programin. Maraton zaten bayici.

Bir tek Fenerin macini seyrettim ki kaybedebilirdik cok rahatlikla ayni skorla. Ama sans faktoru iste.

Manisa'da Simpson diye bir Kanadali var. Ben hayatimda bu kadar profesyonelce kasti faul yapan adam gormedim. Denk gelirse dikkatli izleyin.

Neyse ilk haftalarin gunahi olmaz.

Bu arada Q7 cimlastige sinif atlatti. Artik sizin de cok kaliteli bir ayaginiz var.