Tuesday, September 1, 2009

4. Hafta

Onder atlamadan ben yaziym bu sefer.

Bu hafta hakemle kazandik. Bekir'in hareketi bana gore penalti ama vermese de birsey demem. Daha onemli pozisyon ofsayt diye sayilmayan goldu. Sahsen cok uzuldum. Fenerbahce bile olsa boyle bariz bir haksizlik beni uzer. Pesisira gol gelince cok sevindim rakip adina. Ama ondan sonra her ne hikmetse varyeteye basladi Manisa. Gereksiz paslasmalar, zaman gecirmeler vs. Azicik yuklenseler maci onlar onlar 2-1 alirdi ama futbolun adaleti yok. Alexcigimi opuyorum. Hic oynamasa da sonucu etkiliyor adam.

Emre icin soyleyecek laf yok. Acil psikoterapiye almalari lazim. Manisali piciko kufur etti diye hakemin gozu onunde oyuncuya geciriyor kazma. Bir de kufur salliyor. Hakemi itiyor. Tam bir sayko. Isin kotu tarafi takimin da en iyisiydi.

TS, yetersiz kadro. Yorum yapmaya degmez.

Cimnastik, daha once de dedigim gibi, ruyadan uyanma zamani. Stresi kaldiramiyor o takim. Nihat, aldigi paranin ve uzerindeki beklentilerin altin eziliyor. Gucsuz bir de. Gulen TD kalpten gidecek sandim. Tabata gelecek dertler biter. Cimnastigin verilmeyen penaltilari filan varsa onlari Onder soylesin. Ben cok baktim ama goremedim.

Cincon, kadrosu su an en iyi kadro ama posasi cikmis Ankarayi zor yendiler. Keita cok iyi.

Bu arada arkadaslar, ofsayt kurali degisti. Belki haberiniz yoktur. Pasif masif hikayeleri kalkti. Topla temas esas. O yuzden yan hakemler bayragi kaldirmadan once bekliyorlar epeyce.

3 comments:

Onder Kurutas said...

Teknik sebepler bile bu sayfada yazmami engelleyemez. Mücadelemi sonuna kadar sürdürecegim:-)

Dün gelirken "bugün Fuat benden önce yazip, önder söylemeden haksiz yere kazandigimizi yazayim" diye yazacak diye düsünmüstüm. Cümledeki bu hafta ibareside beni sasirtmadi. Tabi dogrusu, son üc haftada oldugu gibi bu haftada olmasi lazimdi. Bu ligde Fener, sampiyonluk yarisinda GS ile ancak ve ancak hakemlerin yardimiyla cekisir.

Emre konusunda yine bir savunma var. Yeter ya. Faulden sonraki anlar agir cekimde ekrana getiriliyor. Emrenin oyuncu yerden kalktiktan sonra söyledigi sözlere karsilik oyuncu saskinlikla bakiyor. Hakem sari kartini gösterdikten sonra oyuncu kendi alanina dönerken Emre hala pesinden gidiyor ve küfürleri basiyor. Birde kirmizi gördükten sonra hakeme gögüs vurdu. Dünkü gazeteler "Emreye büyük ceza" haberlerinin icine girince belirtilen 3 mac ceza alabilecegi ihtimali ise bir baska rezalet. Daha ne yapmasi lazim acaba.

GS, Ankaraspor karsisinda zorlandi. Ama ilk yaridaki net pozisyonlari gol yapsalardi bir sorun yasamayacaklardi. Besiktastan zorla gönderilen Aydin bir iki yila kesin GS veya FBye transfer olur. Keitaya nefes aldirmadi mac boyunca.

Ankarasporun 6 oyuncusunun Ankaragücüne gectikten sonra bundan sonraki maclarda ayni direnci gösterecegini zannetmiyorum. Aslinda sezon ortasinda olan bu hülle benzeri olayda ancak ve ancak TSL de olur. Federasyondan kimsede cikip birsey demiyor. Ankaragücü baskani, bir Besiktas macindan sonra sahaya inip hakemi dövmedigi kalmistiki hafta sonu olan macta bu seferde taraftarlarin arasindaki birisine efelendigini kameralar gösterdi. 100 yillik bir kulübe bir tane mafya türü birisi tepeden getirildi.

Besiktasim bu haftada bir önceki hafta gibiydi. Futbolcularin kazanma düzeyi cok yukarilarda olmasina ragmen orta sahadan ve kenarlardan istenilen toplari getirecek oyuncu sikintisi devam ediyor. Buna bir de sansizlik eklenince oyunun sonucu beraberlik oldu. Elin oglu son dakikada ittire kaktira gol atiyor, bizim top direkten geri disari cikiyor. Umarim Tabata ile orta sahadaki sorun kapanir. GS derbisi ve Man United maclari bircok seyin sonu olabilecegi gibi yeni bir baslangicta olabilir.

Fuat Akal said...

Bravo, iste aranan ruh bu. Ayrica, sampionluk konusunda kimin cekisecegi konusunda da gercekci davranmissin. En azindan ruyadan uyandigina sevindim.

Emre konusunda savunma yok. 5 mac ceza versinler. Kulubun de agir bir para cezasi vermesi lazim ayrica. Hak etti.

Aydin gercekten o takimin oyuncusu degil. Yalniz Keita'ya nefes aldirmadi diye abartma. Herif oyuna zaten son 15 dakika girdi. Keita da az sonra cikti.

Bu sene cok buyuk acilar cekeceksiniz. Cok uzuluyorum size, cook...

Onder Kurutas said...

1) Sampiyonlukta 1 takimin varligindan bahsettim. 1 takimli yaris nasil olabilir ki?

2)Ankarasporlu Aydin 90 dakika oynadi ve Keitaya kök söktürdü. Sen acaba hangi maci seyrettin. Yoksa 70 küsürünce dakikada oyuna giren GS li Aydin'i Ankarasporlu mu sandin. Öyle sansan bile kendi adamini niye durdurur bir oyuncu?