Wednesday, February 4, 2009

Fortis Turkiye Kupasi 3-6 Subat

Sivas-GS macinin uzatmalarini seyredebildim. Macin geneli uzerine yorum yazamayacagim. Sadece penalti atislarina takildim. Petkovic penaltilarin en az ikisinde kural hatasi yapmiyor mu? Penalti atsilariyla macin galibini belirlemeyi oldum olasi sevmedim. Kalecilerin kurallara uymamasini burada onemsiyorum cunku yenisemeyen iki takim var ve macin sonucu penaltilarla belirlenecek.
Hakem uzerine konusmum oldum yine :(

Son sozum Bulent Uygun ile ilgili. F. Terim kopyasi oldu ve havalara girdi, sevimsiz bir adam oldu cikti. Dun aksamki mactan sonra B.Uygun'un M.Yilmaz'in kirmizi kart gormesiyle ilgili yorumunun uzerine ne denir ki? iyi arkadaslar demek ki "naber?" yerine "a...k" sozunu kullaniyorlar. Hakemin uzerine gidecekti macta az kalsin ama kazaninca hakem hakli demeye basladi. Kazara GS kazansaydi, B.Uygun agzindan kopukler sacarak bas bas bagiriyor olacakti. Yazik halimize...

Bu aksamki ve yarinki maclara gelince: Icimden hicbirini seyretmek gelmiyor. Muhtesem (!) yeni transferimiz oynar belki bu aksam. Seyredecegim BJK macini kahrolacagimi bile bile.

3 comments:

Fuat Akal said...

Ne maci, ne mac yorumlarini izledim. Bulent Uygun'u Baliliyle beraber haberlerde izledim dun aksam, guzel konustular.

Onun disinda sana genel olarak katiliyorum. Fatih Terimlestigini dusunmesem bile azicik havalandigi bir gercek.

Yeni transferiniz hayirli olsun. Siz, ucaktan indirip adami maca cikarmis takimsiniz. Ernst bu haliyle rahat oynar ;-)

Onder Kurutas said...

Satasmalari es geciyorum.

Dört takimda hak ederek finale kalsalarda, Fortis kupasinin daha zevkli olmasi ve Türk futbolunun gelismesi icin grup sistemi yerine, tek maclik eleme usulü sisteminin kullanilmasi gerektigini, ben de bircok futbolsever gibi savunuyorum. Bu sayede Pendikspor gibi takimlarin galibiyetleri, kanimca daha anlamli olur:))

Fuat Akal said...

Satasmalari es gectin yani :-) Neyse. En azindan biz o kupayi alirsak goturup birinin amcasina hediye etmeyiz ;-)

Pendik'e yenilmemize o zaman cok sevinmistim gariban futbolcular birer arabayi prim olarak aldilar diye. Megerse, arabalari vermemisler. Yillar sonra ortaya cikti. Bayagi uzulduydum.